حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
شناسه : 32502

جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و خشن به ریاست علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور قضات دادسراها، فرماندهان انتظامی و نظامی پایتخت برگزار شد. علی صالحی دادستان تهران با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص مقابله جدی با جرایم خشن و باندهایی که امنیت را از مردم سلب […]

پ
پ

جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و خشن به ریاست علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور قضات دادسراها، فرماندهان انتظامی و نظامی پایتخت برگزار شد.

علی صالحی دادستان تهران با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص مقابله جدی با جرایم خشن و باندهایی که امنیت را از مردم سلب می‌کنند، اظهار کرد: دستورات صریح و جدی در مقابله با این باندها و مخلان امنیت در دستور کار ما قرار دارد و این سیاست دستگاه قضایی با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تمرکز بر پرونده باندهایی که با خشونت دست به سرقت و آزار شهروندان می‌زنند، از سوی قضات دادسراها و همکاری فراجا و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی بیشتر می‌شود.دادستان تهران خطاب به به قضات و فرماندهان نظامی و انتظامی حاضر در جلسه، تأکید کرد: تهران بزرگ نیازمند همکاری تمام نهادهای دست اندرکار امنیت است و انشالله با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های متولی، این خواسته مهم که ستون توسعه جامعه است، عملیاتی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.