حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
شناسه : 32419

غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونان دادگستری استان یزد، با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای اجرای مصوبات سفر نباید از دست داد، تصریح کرد: تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده در پارکینگ های انتظامی و شورای هماهنگی که مورد انتقاد رئیس قوه قضاییه قرار گرفت باید اولویت نخست مجموعه قضایی و سایر نهادی متولی […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونان دادگستری استان یزد، با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای اجرای مصوبات سفر نباید از دست داد، تصریح کرد: تعیین تکلیف خودرو های توقیف شده در پارکینگ های انتظامی و شورای هماهنگی که مورد انتقاد رئیس قوه قضاییه قرار گرفت باید اولویت نخست مجموعه قضایی و سایر نهادی متولی باشد.

وی همدلی، همراهی و هم افزایی مسئولان و مدیران استانی در اجرای برنامه سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: همدلی، هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی با مدیران و مسئولان اجرایی موجب تجلی تلاش های صورت گرفته در استان شد و مصوبات پر و خیر و برکتی را نیز برای مردم استان به همراه داشت.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با تکید بر تلاش مضاعف برای رفع کمبودها و کاستی های استان، گفت: برای شناسایی و رفع هر عاملی که خدمات دستگاه قضایی به مردم را تحت الشعاع قرار می دهد باید اقدام کرد.

وی با اشاره به تصویب ۱۳۹ میلیارد تومان  تومان اعتبار استانی در این سفر، تصریح کرد: این گونه سفر ها علاوه بر افزایش امید و اعتماد مردم نسبت به نظام موجب تسریع در خدمت و گشایش برای مجموعه قضایی نیز خواهد شد.

دهشیری، نظارت و بازدید میدانی و شناسایی مشکلات و تنگناهای اداری را از دیگر محاسن سفر های استانی بر شمرد و گفت: حضور همزمان معاونان رئیس قوه قضاییه در استان و برنامه ریزی جهت حضور آنان در همه حوزه های قضایی از جمله اقداماتی است که اشراف بهتر و دقیقتری از استان را به مقامات عالی قوه قضاییه و شخص رئیس قوه قضاییه می دهد.

وی تأکید کرد:‌ سفر ریاست قوه قضاییه به استان یک فرصت برای مردم و مجموعه قضایی بود و حال باید با برنامه ریزی جدی و در جهت اجرایی کردن تمامی مصوبات این سفر تلاش کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همچنین تاکید کرد: در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد، موارد بسیار خوبی تصویب شد که باید اجرای آن مورد اهتمام ویژه همه متولیان امر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.