حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
شناسه : 31663

ناصر عتباتی گفت: در سال ۹۴ حکم قصاص فردی در شعبه کیفری ۱ شهرستان بوکان صادر و پس از طی مراحل قانونی با تایید دیوان عالی کشور این حکم در آستانه اجرا قرار گرفت. عتباتی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و در راستای «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» با […]

پ
پ

ناصر عتباتی گفت: در سال ۹۴ حکم قصاص فردی در شعبه کیفری ۱ شهرستان بوکان صادر و پس از طی مراحل قانونی با تایید دیوان عالی کشور این حکم در آستانه اجرا قرار گرفت.

عتباتی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و در راستای «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» با همت مسئولین دادگستری بوکان خصوصاً دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و با همکاری و تلاش‌های هسته‌های جهادی بخشایش رضایت ۲ نفر از اولیای دم جلب و در نهایت با گذشت و اعلام رضایت این بزرگواران محکوم به قصاص پس از ۷ سال از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

عتباتی با تحسین اقدام خداپسندانه اولیای دم در عمل به توصیه های قرآن کریم و سیره نبوی گفت: گذشت و بخشش معامله با خداوند متعال است و اجر و ثواب این کار ارزشمند را خداوند متعال خود در قرآن کریم متقبل فرموده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.