حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
شناسه : 31683

بهمن احمدی در این بازدید که در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و بررسی وضعیت خودرو ها بود ،گفت: پس از بازدید دستورات قضایی لازم برای تسریع در روند تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی ، ۲۵۰ موتور سیکلت و ۲۰۰خودروی رسوبی در این انبارها داده شد. وی تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف […]

پ
پ

بهمن احمدی در این بازدید که در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و بررسی وضعیت خودرو ها بود ،گفت: پس از بازدید دستورات قضایی لازم برای تسریع در روند تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی ، ۲۵۰ موتور سیکلت و ۲۰۰خودروی رسوبی در این انبارها داده شد.


وی تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی را امری مهم دانست و بر لزوم کار جهادی و تعیین تکلیف ۸۰ درصدی این موتور سیکلتها تا چند ماه آینده تاکید کرد.

وی ضمن بررسی چگونگی پذیرش و نحوه نگهداری و معرفی خودروهای توقیفی و ترخیص آنها ، خواستار ثبت دقیق کیلومتر ورودی خودروهای معرفی شده، میزان بنزین موجود در باک خودرو ، اموال موجود در خودرو و میزان سلامت لاستیک های خودروها در زمان ورود و تعیین تکلیف هر چه سریعتر وسایل نقلیه رسوبی شد.


دادستان ایرانشهر افزود: یکی از مظاهر حفظ حقوق شهروندی دقت در نگهداری اموال توقیف شده مردم است که هر گونه قصور یا تقصیری در این خصوص جرم شناخته شده و قابل تعقیب و پیگیری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.