حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شناسه : 31583

محمد جعفر عبدالهی با حضور در بازداشتگاه موقت سمنان از بندهای عمومی و قرنطینه زندانیان جدید الورود بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال جاری و در ادامه بازدیدهای رسمی و غیر رسمی از زندان‌های استان سمنان به مدت […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی با حضور در بازداشتگاه موقت سمنان از بندهای عمومی و قرنطینه زندانیان جدید الورود بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال جاری و در ادامه بازدیدهای رسمی و غیر رسمی از زندان‌های استان سمنان به مدت دو ساعت در بازداشتگاه موقت سمنان حاضر و با یکایک زندانیان بدون واسطه و چهره به چهره گفت‌وگو صورت گرفته و ضمن استماع مطالب آنان با صدور دستورات قانونی مسائل مطروحه پیگیری شد.

وی درباره مهم ترین نتایج این بازدید گفت: دستور برقراری ارتباط تلفنی مسئولان آن بازداشتگاه با خانواده، بستگان یا نزدیکان هریک از متهمان جهت اطلاع و پیگیری از میزان تامین کیفری صادره و ارائه و تودیع آن به محاکم قضایی مربوطه، پیگیری آخرین وضعیت روند رسیدگی پرونده هر یک از زندانیان از مسئولان مربوطه، بررسی شرایط حاکم بر زندان، نظارت و بررسی رعایت تناسب اتهام ارتکابی با مجازات مندرج در قانون در صدور قرارهای تامین کیفری هریک از پرونده های زندانیان را اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: نظارت بر امور زندان و زندانیان از مهمترین وظایف دستگاه قضایی است و تا زمانی که آرای قطعی در خصوص هر یک از متهمان صادر نشده اصرار شخصی از سوی مقامات قضایی استان برای حبس و نگهداری غیر قانونی و غیر متعارف افراد وجود ندارد و به همین منظور با جدیت مسائل و امور زندان و زندانیان را پیگیری و از زندان های استان بازدید به عمل می آید.

عبدالهی در پایان بیان کرد: در این بازدید از آسایشگاه سربازان بازداشتگاه و همچنین پروژه های ساختمانی در حال ساخت و تکمیل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان بازدید و طی تماس تلفنی با مدیر کل آن سازمان آخرین روند اجرایی پروژه در حال ساخت کانون اصلاح و تربیت استان پیگیری و تاکید به انجام بدون وقفه آن پروژه ها با رعایت صرفه جویی مالی و توجه به نکات امنیتی و ایمنی یادآوری شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.