حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 31566

ناصر عتباتی در ابتدای جلسه‌ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان، حوزه های قضایی و سازمان های تابعه تشکیل شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری آل ا… و گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: سالم سازی درونی و برونی دستگاه کار […]

پ
پ

ناصر عتباتی در ابتدای جلسه‌ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان، حوزه های قضایی و سازمان های تابعه تشکیل شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری آل ا… و گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: سالم سازی درونی و برونی دستگاه کار ارزشمند، موثر و مهمی است که توسط حفاظت و اطلاعات صورت می پذیرد و این سالم سازی به معنا و مفهوم واقعی و در ابعاد مختلف خود را نشان می دهد.

وی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضایی بر مبنای سلامت مجموعه هاست و این سلامت تحت تاثیر تلاش‌های شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی است.

عتباتی تاکید کرد: کار حفاظت و صیانت تعطیلی بردار نیست و هر روز، روز حفاظت و اطلاعات است و توجه به سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه ها کار دائمی است، خصوصاً در استان آذربایجان غربی با توجه به ضروریت‌های آن این امر اهمیت بیشتری دارد و نیاز به کار جهادی در حوزه حفاظت و اطلاعات است چرا که اندکی سهل انگاری آثار بسیار جبران ناپذیری برای کل کشور خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه به اهمیت فرصت شناسی و اقدام به موقع اشاره و اظهار کرد: باید با درک واقع بینانه و حساسیت ویژه استان، نسبت به مسائل صیانتی اقدام کرد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری فرصت شناس بود و با اقدام و ورود به موقع اجازه نداد خلاف و خطاء شکل گیرد و آنها را در نطفه خفه کرد.

وی افزود: حساسیت به فساد در هر سطحی که باشد اهمیت دارد و فساد کم و زیاد ندارد و اگر با آن مقابله نشود قطعاً عواقب سویی برای دستگاه و جامعه خواهد داشت و باعث کاهش سرمایه های اجتماعی خواهد شد.

عتباتی همچنین به اهمیت پیشگیری از خطا و لغزش ها پرداخت و گفت: باید در مقوله پیشگری پیش قدم بود و در قدم اول به دنبال آن رفت و با استفاده از ابزارهای کنترلی و پایش های تصویری در امر پیشگیری وضعی نهایت استفاده را برد و نباید فقط با معلول برخورد کرد بلکه با آسیب شناسی نقاط ضعف و کانون‌های فساد را شناسایی و از بین برد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: اگر این مجموعه یک مجموعه موفق در سطح کشور است، در سایه تلاشهای مدیریت و بدنه و نگاه حساس آنهاست.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه به نقش برجسته حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در رسیدگی ها با شناسایی و برخورد با شهود و ضامنین متخلف حرفه ای و افرادی که مدعی نفوذ در دستگاه قضایی هستند پرداخت و با قدردانی از این تلاشها این اقدامات را در احقاق حق مردم بسیار تاثیر گذار دانست.

حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نیز در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از حمایت های ریاست کل دادگستری استان از اقدامات حفاظت و اطلاعات این مجموعه گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه و در پایان جلسه نیز از اعضای حفاظت و اطلاعات دادگستری های حوزه های قضایی استان و سازمانهای تابعه با تقدیم لوح تقدیر توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، در امتداد این جلسه اعضای حاضر، در جلسه ای که از طریق ویدیو کنفرانس با حضور رئیس معظم قوه قضاییه و مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه و حفاظت و اطلاعات دادگستری های سراسر کشور برگزار می شد شرکت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.