حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
شناسه : 31563

حسینعلی ایزد در از ارسال گزارش استاندارد در پرونده عرضه بنزین مخلوط به گازوئیل در دو جایگاه سوخت این شهرستان به دادسرا خبر داد. دادستان گنبد کاووس گفت: گزارش اداره استاندارد، اختلاط بنزین با فرآورده‌های سنگین‌تر ( گازوئیل) در بررسی بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان گنبدکاووس را تایید و تاکید می‌کند بنزین عرضه […]

پ
پ

حسینعلی ایزد در از ارسال گزارش استاندارد در پرونده عرضه بنزین مخلوط به گازوئیل در دو جایگاه سوخت این شهرستان به دادسرا خبر داد.

دادستان گنبد کاووس گفت: گزارش اداره استاندارد، اختلاط بنزین با فرآورده‌های سنگین‌تر ( گازوئیل) در بررسی بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان گنبدکاووس را تایید و تاکید می‌کند بنزین عرضه شده، شرایط بند سه ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را ندارد.

ایزد ادامه داد: با اعلام نظر رسمی استاندارد، امروز پرونده شاکیان این ماجرا برای رسیدگی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرستان گنبدکاووس ارجاع و با دستور بازپرس پرونده، دو جایگاه دار به دادسرا احضار شدند.

وی گفت: این پرونده تاکنون ۱۳ شاکی دارد و جایگاه داران ۵ روز فرصت دارند برای ارائه توضیح و دفاعیات خود به دادسرا مراجعه کنند.

دادستان گنبدکاووس اوایل مرداد امسال در پی درج خبری در یک از خبرگزاری‌ها مبنی بر عرضه بنزین مخلوط با گازوئیل در تعدادی از جایگاه های سوخت این شهرستان از باب حقوق عامه برای بررسی موضوع ، ورود و از اداره استاندارد خواست پس از بررسی، در کوتاه ترین زمان نظر کارشناسی خود را در این باره اعلام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.