حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شناسه : 31409

 ابوالفضل محبی در رابطه با راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم»، اظهارکرد: ستاد ملی صبر در راستای ایجاد صلح و سازش همزمان با فرا رسیدن ماه پر برکت محرم، اقدام به برگزاری «پویش به عشق حسین (ع ) می‌بخشم» با همکاری ستادهای صبر استانی کرده است و برای مشارکت هر چه بیشتر مردم […]

پ
پ

 ابوالفضل محبی در رابطه با راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می‌بخشم»، اظهارکرد: ستاد ملی صبر در راستای ایجاد صلح و سازش همزمان با فرا رسیدن ماه پر برکت محرم، اقدام به برگزاری «پویش به عشق حسین (ع ) می‌بخشم» با همکاری ستادهای صبر استانی کرده است و برای مشارکت هر چه بیشتر مردم اطلاع رسانی گسترده ای از طریق «آگهی نماهای شهری(بیلبورد‌)، مترو، اتوبوسرانی و فضای مجازی» انجام داده است.

وی افزود: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران معرفی پویش توسط « ۱۹۵ مانیتور و پنجاه بنر» در ایستگاه‌های پرتردد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و ۲ هزار دستگاه اتوبوس انجام شده و همچنین از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران در سطح شهر نسبت به اکران پوستر اقدام شده است.

دبیر ستاد ملی صبر از واعظان و مداحان اهل‌بیت درخواست کرد تا در جهت توسعه فرهنگ صلح وسازش بین مردم در سخنرانی های خود درباره ارزش گذشت و عفو و آثار مثبت دنیوی و اخروی آن صحبت و تبلیغ کنند.

محبی همچنین با اشاره به راه اندازی «پویش به عشق حسین (ع) می بخشم» از ابتدای ماه محرم امسال (۱۴۰۱)، افزود: رهایی ۱۲ محکوم از قصاص نفس در دهه اول محرم نشان از اعتقادات مردم به ائمه اطهار و تاثیر پذیری آنان از سیره این بزرگواران است.

وی تصریح کرد: این میزان رهایی از قصاص نفس در نتیجه جلب رضایت و گذشت اولیای دم با همت و تلاش جهادی اعضا ستاد ملی صبر در سراسر کشور موجب آزادی « ۴ محکوم به قصاص در استان خوزستان، ۲ محکوم در استان فارس، یک محکوم در استان اردبیل، یک محکوم در استان ایلام، یک محکوم در استان کرمان، یک محکوم در استان گلستان، یک محکوم در استان کرمانشاه و یک محکوم در استان مرکزی» شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.