حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 30851

محمد جعفر عبدالهی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سند تحول و تعالی قضایی و موضوع فناوری اطلاعات و هوشمند سازی که مورد تاکید رئیس قوه قضاییه نیز بود، افزود: موضوع فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در استان سمنان به عنوان یکی از مهمترین محورهایی است که در اجرای ماموریت های […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سند تحول و تعالی قضایی و موضوع فناوری اطلاعات و هوشمند سازی که مورد تاکید رئیس قوه قضاییه نیز بود، افزود: موضوع فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در استان سمنان به عنوان یکی از مهمترین محورهایی است که در اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی به آن توجه شده و تلاش های زیادی در این راستا صورت گرفته تا ظرفیت‌های فناوری اطلاعات با سهولت در اختیار و دسترس عموم مردم قرار گیرد .

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در دستگاه قضایی استان سمنان هدف از بهره برداری ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی ، حذف محدودیت های زمانی ومکانی در تسهیل ارائه خدمات قضایی است افزود: تا افراد در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان جغرافیایی بتوانند بهترین بهره برداری ازخدمات قضایی را داشته و بحث رسیدگی آسان به عدالت محقق شود.

  وی ادامه داد: به همین منظور دادگستری کل استان سمنان یکی از مراجع قضایی موفق در اجرای دادرسی الکترونیک و جایگزینی پرونده های الکترونیک با پرونده‌های کاغذی است که تحقق این موضوع مزایای فراوانی را همراه داشته است .

 عبدالهی در ادامه عنوان کرد: از ظرفیت های ایجاد شده در فناوری اطلاعات موضوع ثبت الکترونیک قراردادهای وکالت است که با پیگیری این موضوع ، تعداد ۲۵ هزار قرارداد وکالت به صورت الکترونیکی در استان به ثبت رسیده و منتهی به کسب رتبه دوم کشوری در این حوزه شده است .

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول و تعالی قضایی، با نگاهی نظام مند و برنامه ریزی شده در دادگستری کل استان، تاکید کرد:سند تحول و تعالی قضایی دارای ماموریت ها و محورهای مهم و متعددی از جمله موضوع فناوری اطلاعات و هوشمندسازی است که با جدیت تا تحقق کامل در زمان پیش بینی شده پیگیری و اجرایی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.