حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 30544

محسن جهانتیغ  گفت: بسیاری از مددجویان سرپرست خانوار هستند و در طول دوران محکومیت خانواده های آنان با مشکلات زیادی مواجه می شوند و نیازمند حمایت هستند. وی ادامه داد: شب گذشته به مناسبت بزرگداشت عید غدیر خم ۶۰ بسته کمک معیشتی با همکاری انجمن حمایت از زندانیان خاش به خانواده های مددجویان این شهرستان اهدا […]

پ
پ

محسن جهانتیغ  گفت: بسیاری از مددجویان سرپرست خانوار هستند و در طول دوران محکومیت خانواده های آنان با مشکلات زیادی مواجه می شوند و نیازمند حمایت هستند.

وی ادامه داد: شب گذشته به مناسبت بزرگداشت عید غدیر خم ۶۰ بسته کمک معیشتی با همکاری انجمن حمایت از زندانیان خاش به خانواده های مددجویان این شهرستان اهدا شد.

دادستان خاش ادامه داد: خانواده این مددجویان در ارتکاب جرم سهمی ندارند از این رو نباید فراموش شوند.

وی حمایت مالی و معنوی و تلاش دستگاه قضایی برای کمک به خانواده های زندانیان را امری شایسته عنوان کرد و افزود: این حمایتها باید با تلاش نهادهای مربوطه و خیران ادامه داشته باشد و مشکلات خانواده های زندانیان تا حد امکان مرتفع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.