حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
شناسه : 30490

علیرضا باوی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش در اقدامی ارزشمند، خداپسندانه، خیرخواهانه و پیگری‌های مستمر، یک زندانی محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت. وی تصریح کرد: متاسفانه فردی به دلیل بدهی مالی به زندان محکوم شد و مدتی در حبس به سر می برد که پس […]

پ
پ

علیرضا باوی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش در اقدامی ارزشمند، خداپسندانه، خیرخواهانه و پیگری‌های مستمر، یک زندانی محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی تصریح کرد: متاسفانه فردی به دلیل بدهی مالی به زندان محکوم شد و مدتی در حبس به سر می برد که پس از بررسی پرونده وی، بدهی این زندانی توسط خانواده خیر خوزستانی ساکن در تهران پرداخت شد و با پیگیرهای مستمر و مذاکرات با اجرای احکام، خوشبختانه منجر به رهایی او از بند زندان در همان روز و بازگشت وی به آغوش گرم خانواده شد.

باوی افزود: متاسفانه افرادی هستند به دلیل جرایم غیر عمد و بدهی های مالی روانه زندان می شوند ولی قضات، اعضای شوراهای حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح در استان و خیران در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه ورود و چنین پرونده هایی را به سمت صلح و سازش سوق می‌دهند و محکومان مالی را از بند زندان آزاد می‌کنند.

رئیس شورای توسعه حل اختلاف استان خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: بدون تردید این چنین کارها و فعالیت های خیرخواهانه‌ای ماندگار است و موجب خشنودی خداوند متعال خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.