حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 30456

حسین رجبی با اعلام خبر خاموشی دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین – کرج»، اظهارکرد: بخش «محمدیه و شهرک مهرگان» در حدود ۱۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می کنند، که کوتاهی دستگاه‌های متولی در انتقال محل استقرار دوربین‌های موصوف و پرداخت […]

پ
پ

حسین رجبی با اعلام خبر خاموشی دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین – کرج»، اظهارکرد: بخش «محمدیه و شهرک مهرگان» در حدود ۱۵ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد و مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می کنند، که کوتاهی دستگاه‌های متولی در انتقال محل استقرار دوربین‌های موصوف و پرداخت کامل عوارض آزادراه سال‌ها موجب نارضایتی این شهروندان شده بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین استان قزوین، محل استقرار دوربین های اخذ عوارض الکترونیکی مذکور باید جابجا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل می شد که نظارت بر اجرای آن به دادستان استان محول شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه بیان کرد: دادستانی قزوین در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم بخش محمدیه و‌ شهرک مهرگان، در مکاتباتی با دستگاه‌های متولی خواستار جابجایی محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین- کرج» و یا خاموش شدن دوربین ها شد، که در نتیجه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به خاموش کردن این دوربین‌ها اقدام کرد .

رجبی تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای تامین و موافقت رئیس پلیس راهور استان، دستور قضایی لازم نیز صادرشد تا مردم منطقه مهرگان و بخش محمدیه از مصوبه بخشش عدم پرداخت جریمه عوارضی این مسیر بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: برای بهره مندی از این مصوبه؛ مردم این مناطق می‌توانند به بخش اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند که البته این مصوبه شال کسانی می‌شود که جریمه را پرداخت نکرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین تاکید کرد: بررسی مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی عوارضی آزادراه «قزوین- زنجان» نیز در دستور کار قرار دارد و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.