حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
شناسه : 30379

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام‌و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به هشتمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّ هَٰذَا ٱلْقُرْءَانَ یَهْدِى لِلَّتِى هِىَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ ٱلْمُؤْمِنِینَ ٱلَّذِینَ یَعْمَلُونَ ٱلصَّٰلِحَٰتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا (آیه ۹ سوره اسراء) خداوند متعال را شاکریم که […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام‌و المسلمین محسنی‌اژه‌ای به هشتمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّ هَٰذَا ٱلْقُرْءَانَ یَهْدِى لِلَّتِى هِىَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ ٱلْمُؤْمِنِینَ ٱلَّذِینَ یَعْمَلُونَ ٱلصَّٰلِحَٰتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا (آیه ۹ سوره اسراء)

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حاصل گردید تا پویندگان شریعت با توسل به حبل المتین قرآن، طریق معنویت و تقرب به ساحت امن الهی را پیموده و در صراط رستگاری توشه اخروی برگیرند.

پیش از همه چیز با تبریک دهه امامت و ولایت و عیداله الاکبر، همت والای همه دست اندرکاران برگزاری و این همایش معنوی قرآنی بویژه مسئولین قضایی و اجرایی استان فارس و مسئولین فرهنگی قوه قضاییه که این گردهمایی بزرگ فکری، فرهنگی و معنوی را با هدف تدبر در قرآن کریم تدارک دیده اند، ارج می نهم.

بی تردید قرآن کریم که به فرموده مولی الموحدین حضرت علی(ع) امرکننده و بازدارنده، خاموش و گویا و حجت خداوند بر خلق است، اکسیر جاودانی سعادت بشر و حلقه وصل همه مسلمین جهان و حبل الله و رشته محکم الهی است که همه دلها را به یکدیگر پیوند می دهد.

اینجانب همه عزیزان حاضر در این همایش نورانی و رقابت معنوی را به تمسک عملی به رهنمودهای مکتب انسان ساز و تعالی بخش مصحف شریف دعوت می‌کنم و رجاء واثق دارم این گردهمایی استمرار راهی بی‌انتها برای دستیابی همه عزیزان به قله‌های رفیع معنویت ، نورانیت و وحدانیت باشد.

استجابت دعاهای همگان در جوار مضجع نورانی امام زادگان واجب التکریم خصوصاً حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه
تیر ماه ۱۴۰۱

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.