حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
شناسه : 30405

علی حسن پور در با اعلام خبر دستگیری اشرار موجب درگیری در بیمارستان تامین اجتماعی «سلمان فارسی» بوشهر، اظهار کرد: ایجاد در گیری در خارج از بیمارستان سلمان فارسی بوده که با انتقال مجروحان به این بیمارستان کشیده شده است. وی افزود: به محض اطلاع با دستور دادستانی استان بوشهر و همکاری ضابطان ۹ فرد شرور […]

پ
پ

علی حسن پور در با اعلام خبر دستگیری اشرار موجب درگیری در بیمارستان تامین اجتماعی «سلمان فارسی» بوشهر، اظهار کرد: ایجاد در گیری در خارج از بیمارستان سلمان فارسی بوده که با انتقال مجروحان به این بیمارستان کشیده شده است.

وی افزود: به محض اطلاع با دستور دادستانی استان بوشهر و همکاری ضابطان ۹ فرد شرور که موجب این درگیری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر با اشاره به دستگیری این افراد به اتهام مشارکت در نزاع جمعی، ایراد ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با اسلحه سرد، افزود: متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.