حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 30295

 حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی از محل واژگونی خودرو در پل کیسوم آستانه اشرفیه بازدید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و بستگان حادثه سقوط خودرو در کانال جاده کیسوم تصریح کرد: اهمال، کم کاری و ترک فعل مسئولان ذیربط در نصب حفاظ و […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی از محل واژگونی خودرو در پل کیسوم آستانه اشرفیه بازدید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و بستگان حادثه سقوط خودرو در کانال جاده کیسوم تصریح کرد: اهمال، کم کاری و ترک فعل مسئولان ذیربط در نصب حفاظ و نرده آهنی و ایجاد ایمنی و امنیت جاده ای در این حادثه روشن و محرز است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز شاهد حوادث تلخ مشابهی در جاده های کانالی استان بوده ایم، خاطر نشان کرد: دادستان شهرستان آستانه اشرفیه موظف است طی نامه ای برای ادارات متولی اعم از آب منطقه ای و راهداری مهلت یک هفته ای جهت برطرف کردن نواقص و برقراری ایمنی برابر استاندارد های موجود مشخص کند.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان افزود: مدیرانی که ظرف مهلت مقرر شده به وظایف خود عمل نکنند مورد پیگرد سریع قانونی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه نیز با بیان اینکه در ساعت ۲۱ شب گذشته یک دستگاه پراید در جاده کانالی پل کیسوم از جاده منحرف شده و در کانال آب سقوط کرد اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه ۴نفر از همشهریان به دلیل خفگی در آب، جان خود را از دست دادند.

مجید تاج الدینی با اشاره به اینکه در بازدیدهای گذشته دادستانی در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که در معیت رئیس پلیس راه رشت لاهیجان صورت گرفت، نواقص و مشکلات جاده های شهرستان به مدیران ارشد متولی در استان ابلاغ گردید گفت: در این نامه طی ضرب الاجل یک ‌ماهه تاکید شد برابر اهمیت و ضرورت موضوع، مدیران مربوطه نسبت به رفع نواقص و برقراری ایمنی راه ها و جاده های کانالی شهرستان آستانه اشرفیه اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.