حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
شناسه : 30286

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری به همراه معاونان از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان ساری به صورت از پیش اعلام نشده بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت ‌وگو کردند. رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن اشاره به اهداف مهم سند تحول قضایی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری به همراه معاونان از بخش‌های مختلف دادگستری شهرستان ساری به صورت از پیش اعلام نشده بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت ‌وگو کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن اشاره به اهداف مهم سند تحول قضایی و منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دادگستری استان مازندران نسبت به اجرای بند بند سند تحول برنامه ریزی دارد ودر راستای اجرای سند تحول، وظیفه‌ ماست که با برنامه ریزی ومدیریت درست درجهت، اقتدار شأن دستگاه قضایی و رضایت مراجعان با همه توان خود تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همکاران دادگستری ساری اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه های مختلف شاهد بهبود اموربوده ایم در زمینه دادرسی الکترونیک در سه ماهه اول امسال بیش از ۹۷ درصد جلسات دادرسی با زندان به صورت الکترونیک برگزارشده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از شعب دادگستری ساری با برخی از وکلا و مراجعان دادگستری شهرستان ساری گفت‌وگو و دستورات لازم را در خصوص حل برخی از این موارد صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.