حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
شناسه : 29949

 رضا محمدی با اعلام خبر پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهر معلم کلایه شهرستان الموت استان قزوین اظهارکرد: در راستای نظارت بر بازار و صیانت از حقوق عامه و در پی وصول برخی گزارشات مردمی مبنی بر گران فروشی و کم فروشی برخی صنوف در شهر معلم کلایه، از فعالیت واحد های صنفی این […]

پ
پ

 رضا محمدی با اعلام خبر پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهر معلم کلایه شهرستان الموت استان قزوین اظهارکرد: در راستای نظارت بر بازار و صیانت از حقوق عامه و در پی وصول برخی گزارشات مردمی مبنی بر گران فروشی و کم فروشی برخی صنوف در شهر معلم کلایه، از فعالیت واحد های صنفی این شهر معلم بازدید سرزده به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدید نماینده سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و مرکز بهداشت نیز به منظور ارزیابی عملکرد صنوف، قیمت گذاری ها و… حضور داشتند.

رئیس حوزه قضایی بخش الموت شرقی در ادامه بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده نسبت به ۸ واحد صنفی اعمال قانون به صورت اخطار پلمب، جریمه و… صورت گرفت و همچنین ۲ واحد صنفی به دلیل تخلفات متعدد پلمب شد.

محمدی همچنین تاکید کرد: بدون شک عدم نظارت و سرکشی نسبت به بازار زمینه ساز بروز برخی تخلفات از سوی اصناف خواهد بود و به لذا مقرر شد این نظارت ها به صورت هر دو هفته یکبار انجام شود و قطعاً بازدیدهای سرزده نیز در دستور کار قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.