حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
شناسه : 29963

 در راستای اجرای سند جامع عملیاتی پدافند غیر عامل کشور، اولین جلسه کارگروه حقوقی – قضایی پدافند غیر عامل استان اردبیل با هدف بررسی و تعیین ساز و کارهای تحقق اهداف مقرر برای کارگروه در محل دادگستری استان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو در این جلسه با بیان نکات مهم دیدار با رهبر […]

پ
پ

 در راستای اجرای سند جامع عملیاتی پدافند غیر عامل کشور، اولین جلسه کارگروه حقوقی – قضایی پدافند غیر عامل استان اردبیل با هدف بررسی و تعیین ساز و کارهای تحقق اهداف مقرر برای کارگروه در محل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو در این جلسه با بیان نکات مهم دیدار با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده بود، گفت: خوشبختانه هماهنگی و اتّحاد خوبی ما بین سه قوا در کشور برقرار است و این امر به استانها نیز تسرّی پیدا کرده است که امید است این عامل مهم به نحو مطلوب در خدمت رسانی به مردم موثر باشد.

وی در ادامه به موضوع پدافند غیر عامل پرداخته و ضمن معرفی اعضای کار گروه حقوقی – قضایی، وظایف این کار گروه را تشریح کرد.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان نظر به اهمیت موضوع پدافند غیر عامل، دستور تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات در حوزه پدافند غیر عامل در استان را صادر کرد.

طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این جلسه با بیان اهمیت پدافند غیر عامل تصریح کرد: همه مسئولان باید با آگاهی کامل از وظایف و اهمیت این پدافند، آمادگی کامل علمی و میدانی به منظور مقابله و پیشگیری از خطرات و تهدیدات احتمالی را داشته باشند.

بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اقدام کار گروه به منظور ارتقای کیفیت عملکرد آن از دیگر موضوعات این جلسه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.