حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۳۴
شناسه : 29840

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در رابطه با اقدامات دادگستری استان قم در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۷ هزار و ۱۰۸ مورد ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان قم انجام شده است. وی افزود: از این تعداد […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در رابطه با اقدامات دادگستری استان قم در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون ۷ هزار و ۱۰۸ مورد ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان قم انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد ملاقات مردمی انجام شده بیش از یک هزار مورد ملاقات مستقیم با مردم توسط رئیس کل دادگستری استان قم صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان ‌قم با بیان اینکه از تعدادکل ملاقات‌های مردمی انجام شده در طی یک سال گذشته در استان حدود ۴ هزار و ۳۰۸ مورد با پیگیری‌ها و بررسی های مسئولان قضایی استان قم منتهی به نتیجه شده است، افزود: بر همین اساس بیش از ۶۰ درصد ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان قم کاملا نتیجه بخش بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در ادامه اذعان کرد: تعدادی از پرونده‌های مطرح شده در ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان به صورت کامل منتهی به نتیجه نشده‌اند که به ۳ دسته «در دست اقدام، رفع مشکل با راهنمایی و ارشاد حقوقی و قضایی و بایگانی به علت عدم امکان اقدام قضایی» تقسیم می شوند.

رئیس کل دادگستری استان ‌قم عنوان‌ کرد: اولویت خواسته‌های مطرح شده در دیدارهای مردمی پیرامون موضوعاتی از جمله « اعمال ماده ۴۷۷، تسریع در رسیدگی، اعاده دادرسی، تعلیق و تخفیف مجازات، درخواست عفو، مرخصی زندانی، آزادی مشروط» بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری همچنین تاکید کرد: دیدار چهره به چهره با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و مسایل و مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آنها اثرات مثبت و رضایتمندی مراجعین را به دنبال دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.