حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
شناسه : 29761

مهدی تقی زاده با اشاره به فعالیت ۳۱۲ شعبه شورای حل اختلاف در استان کرمان، اظهار کرد: درصد پرونده های مصالحه شده به پرونده های مختومه ۳۳ درصد و میزان پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح ۴۵ درصد بوده است. وی به صدور ابلاغ ۲۰۸ صلح یار و تشکیل ۳۸ هیات در این […]

پ
پ

مهدی تقی زاده با اشاره به فعالیت ۳۱۲ شعبه شورای حل اختلاف در استان کرمان، اظهار کرد: درصد پرونده های مصالحه شده به پرونده های مختومه ۳۳ درصد و میزان پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح ۴۵ درصد بوده است.

وی به صدور ابلاغ ۲۰۸ صلح یار و تشکیل ۳۸ هیات در این حوزه اشاره و بیان کرد: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان های استان کرمان در سال گذشته ۳ هزار و ۲۹۸ پرونده را با سازش مختومه کرده اند که بر این اساس، ۷۹۶ مددجو از زندان های استان کرمان آزاد شده اند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان به تحقق سازش در ۳۲ پرونده قصاص نیز اشاره و بیان کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در شوراهای حل اختلاف استان طی سال گذشته، ۳۲ روز بوده است.

تقی زاده یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۹۰ درصد ابلاغیه های شوراهای حل اختلاف استان به صورت الکترونیک ابلاغ شده است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: طی سال گذشته ۲۰۳ هزار و ۶۱۱ پرونده به شوراها وارد و ۲۰۳ هزار و ۶۸۴ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۶۶ هزار و ۷۰ پرونده به مصالحه ختم شده است.

طبق گزارش شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان در سال ۱۴۰۰، ۲هزارو ۴۲۷ پرونده تشکیل شد که از این تعداد ۹۴۸ پرونده علت صدور رای منتهی شد و یک هزار و ۲۸۷ هکتار اراضی تصرفی به بیت المال اعاده شده است.

ارزش ریالی اراضی اعاده شده به بیت المال طی سال گذشته در استان کرمان ۸ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بوده است همچنین در سال گذشته یک هزارو ۴۶۹ متهم در زمینه تعدی به حقوق بیت المال به دستگاه قضایی استان کرمان معرفی شده اند و ۳۶۰ مورد قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.