حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۲
شناسه : 29758

حیدر آسیابی  با اشاره به وضعیت ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان درباره زمانی یک ساله ( از تیرماه سال گذشته تاکنون) اظهار کرد: مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه اموال تملیکی در استان گلستان دربازه زمانی  یک ساله از تیرماه سال گذشته تاکنون ۴۳۶ مورد بوده […]

پ
پ

حیدر آسیابی  با اشاره به وضعیت ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان درباره زمانی یک ساله ( از تیرماه سال گذشته تاکنون) اظهار کرد: مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه اموال تملیکی در استان گلستان دربازه زمانی  یک ساله از تیرماه سال گذشته تاکنون ۴۳۶ مورد بوده است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های فروش رفته نیز ۱۸۰ فقره بوده که ارزش آنها مجموعاً در حدود ۴۵ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۵۳۰ ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: تعداد پرونده‌های استرداد شده به مالکان کالا به دلیل برائت از اتهام انتسابی هم ۱۱۷ فقره به ارزش ۹۷ میلیارد و ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۳۳۵ ریال بوده است.

آسیابی تاکید کرد: تعداد پرونده‌های انهدام شده نیز ۱۴۵ فقره بود که ارزش آن ۱۴ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۰۴ ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در گمرکات این استان کالای متروکه و رسوبی وجود ندارد، افزود: از ابتدای تیرماه سال گذشته تاکنون ۵ بار بازدید از سازمان اموال تملیکی و ۲ بار بازدید از گمرکات استان انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.