حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
شناسه : 29671

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان (از مهرماه ۱۴۰۰ تا میانه خردادماه ۱۴۰۱) اظهار کرد: تعداد ۱۲هزار و ۹۴۳ ردیف کالا در انبارهای اموال تملیکی وجود داشت که تعداد ۲ هزار و ۸۶۳ فقره پرونده تعیین تکلیف شده […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان (از مهرماه ۱۴۰۰ تا میانه خردادماه ۱۴۰۱) اظهار کرد: تعداد ۱۲هزار و ۹۴۳ ردیف کالا در انبارهای اموال تملیکی وجود داشت که تعداد ۲ هزار و ۸۶۳ فقره پرونده تعیین تکلیف شده است.

بازدید از انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی

وی با اشاره به تعداد بازدیدهای انجام شده از انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ گفت: تعداد ۵ مورد بازدید از انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی انجام شده است و در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری نیز ۱ مورد  بازدید توسط مسئولان قضایی استان فارس صورت گرفته است.

تعیین تکلیف وضعیت خودروهای توقیف یا ضبط شده

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به روند رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت خودروهای توقیف یا ضبط شده در پرونده های مواد مخدر در سال جاری گفت: در یک مزایده ۴۸۱ خودرو و در سال گذشته نیز طی ۴ مزایده هرکدام با ظرفیت ۵۳۸ خودرو به ارزش ۵۹۴ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده‌اند و تعداد کل استردادها ۱۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بوده است.

صدور یک هزار و ۹۹۳ رای به‌صورت مجازات‌های جایگیزین حبس

وی با اشاره به اعمال مجازات‌های جایگزین حبس گفت: در این راستا مجازات‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی و عام المنفعه در نظر گرفته شد که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۸ هزارو ۴۶۴ رای معادل ۲۲ درصد آرای صادره و در سال جاری تا ۲۵ خردادماه، تعداد یک هزار و ۹۹۳ رای جایگزین حبس صادر شده است.

۶۷۷ نفر از متهمان و محکومان از پابندهای الکترونیکی استفاده می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برای ۵۲.۸ درصد کل زندانیان بستر مناسب جهت مهارت آموزی، توانمندسازی و اشتغال ایجاد شد، گفت: در سال جاری تا ۲۵ خردادماه ۶۷۷ نفر از متهمان و محکومان پابندهای الکترونیکی استفاده می‌کنند.

۳۲هزار و ۸۶ بازدید توسط روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان انجام شده است

وی با اشاره به میزان حضور در اجتماعات مردمی و مساجد و گفت‌وگو با مردم در۲ ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در این بازه زمانی  733 مورد حضور در مساجد و دیدار مردمی با حضور بنده و ۳۲هزار و ۸۶ بازدید توسط روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.