حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
شناسه : 29623

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در رابطه با میزان ایجاد صلح وسازش در پروندهای قصاص نفس ورودی به دادگستری استان گیلان، با تاکید بر حل و فصل اختلافات مردم بخصوص تعیین تکلیف پرونده‌های قصاص نفس، اظهارکرد: از تیرماه  سال ۱۴۰۰ الی خردادماه سال‌جاری رسیدگی به ۲۴ پرونده قصاص نفس در دادگستری استان گیلان منجر […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در رابطه با میزان ایجاد صلح وسازش در پروندهای قصاص نفس ورودی به دادگستری استان گیلان، با تاکید بر حل و فصل اختلافات مردم بخصوص تعیین تکلیف پرونده‌های قصاص نفس، اظهارکرد: از تیرماه  سال ۱۴۰۰ الی خردادماه سال‌جاری رسیدگی به ۲۴ پرونده قصاص نفس در دادگستری استان گیلان منجر به صلح وسازش و رهایی محکومان این پرونده ‌ها از قصاص نفس شده است.

وی افزود: با وجود این که وظیفه دستگاه قضایی اجرای حدود، احکام الهی و قوانین جاری کشور برای برقراری نظم است و باید احکام صادره از دادگاه‌ها خصوصاً در امور جنایی را به مرحله اجرا بگذارد، اما وظیفه اخلاقی و انسانی هر کسی ایجاب می کند تا برای اصلاح ذات البین و برقراری سازش بین طرفین پرونده تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت نیکوکاری و حمایت از زندانیان، اضافه کرد: با همت دادگستری استان از تیرماه سال ۱۴۰۰ الی خردادماه سال‌جاری ۳۹۵ نفر زندانی استان گیلان از نعمت آزادی برخوردار و به آغوش خانوادهای خود بازگشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی، گفت: توسعه نیکی‌ها در جامعه، ارائه آموزش‌های پیشگیری از خشونت و کنترل خشم و افزایش مهارت‌های زندگی در بین افراد قطعا زمینه پیشگیری از بروز برخی جرایم را فراهم می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.