حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۱
شناسه : 29602

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در بازدید از ساختمان شرکت های دانش بنیان مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همه تلاش این است از ظرفیت دستگاه قضایی استان برای مرتفع کردن موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی استفاده کنیم و در همین بازدید‌های میدانی مشکلات زیادی با کمک دستگاه‌های اجرایی حل شد. […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در بازدید از ساختمان شرکت های دانش بنیان مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همه تلاش این است از ظرفیت دستگاه قضایی استان برای مرتفع کردن موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی استفاده کنیم و در همین بازدید‌های میدانی مشکلات زیادی با کمک دستگاه‌های اجرایی حل شد.

وی ادامه داد : حمایت از تولید صرفا با ورود یک دستگاه محقق نخواهد شد و تمامی سازمانها و نهادهای مسئول باید برای کمک و حمایت از تولید کار جهادی انجام دهند و در کنار دستگاه قضایی پای در میدان عمل بگذارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولید وشرکتهای دانش بنیان در کشور تحقق این این امر را منوط به هم‌افزایی و تعامل تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها در استان دانست و افزود: تحقق شعار سال صرفاً با مکاتبات اداری، برگزاری نشست‌ها و در کلام محقق نمی شود، بلکه در این حوزه باید عملاً وارد میدان شد و این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا موضوعات این حوزه را به صورت میدانی پیگیری کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.