حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
شناسه : 29565

موسی عباس زاده محمودی گفت : ماموران هنگ مرزی شهرستان زابل در حین کنترل تردد خودروهای ترانزیت در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی ترانزیت تعداد ۱۸۵ هزار نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند. وی افزود : در همین راستا به دستور تعزیرات حکومتی خودرو توقیف […]

پ
پ

موسی عباس زاده محمودی گفت : ماموران هنگ مرزی شهرستان زابل در حین کنترل تردد خودروهای ترانزیت در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی ترانزیت تعداد ۱۸۵ هزار نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی افزود : در همین راستا به دستور تعزیرات حکومتی خودرو توقیف و پس از تحویل سیگارهای های کشف شده به اموال تملیکی راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل معرفی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به استعلامات انجام شده و اقرار متهم قاچاق کالا را مسلم و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط کالا های کشف شده به میزان ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.