حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17825 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 29555

 در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و صیانت از حقوق عامه، میز خدمت مسئولان قضایی در محل نماز جمعه سراسر گلستان برگزار شد. مسئولان قضایی گلستان‌ امروز میز خدمت را برای پاسخگویی به مردم از دادگستری به مصلاهای نماز جمعه بردند. […]

پ
پ

 در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و صیانت از حقوق عامه، میز خدمت مسئولان قضایی در محل نماز جمعه سراسر گلستان برگزار شد.

مسئولان قضایی گلستان‌ امروز میز خدمت را برای پاسخگویی به مردم از دادگستری به مصلاهای نماز جمعه بردند.

حیدر آسیابی همچنین دادستان و مدیران دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ دادند و به درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

مسئولان قضایی استان گلستان به دیدار خانواده خلبان شهید بای و خانواده شهید امنیت سوسرایی رفتند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدارها با قدردانی از صبر و ایثار خانواده های شهدا گفت: یکی از برنامه های ما در هفته قوه قضاییه ادای دین به شهدا و دلجویی از خانواده های شهداست و امروز این توفیق حاصل شد با خانواده این شهدای گرانقدر در رامیان و آزادشهر دیدار کنیم.

وی افزود: عزیزان در نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جان فشانی می کنند و شهید سوسرایی هم در همین راه به توفیق شهادت نائل آمد.

آسیابی افزود: شهادت در مسیر خدمت و تامین امنیت افتخار است. بی شک خانواده و فرزندان این شهید به وجود ایشان افتخار خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در دیدار با خانواده شهید خلبان بای گفت: ایشان در بستر خانواده ایثارگر رشد کردند و بی شک خدمات این شهید سرافراز در ارتش جمهوری اسلامی به یادگار خواهد ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.