حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
شناسه : 29543

مجتبی قهرمانی در مورد میزان رفع تصرفات قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی از تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال گفت: بیش از ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان به ارزش بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال آزاد شده است. رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی در مورد میزان رفع تصرفات قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی از تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال گفت: بیش از ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان به ارزش بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال آزاد شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: تنها در منطقه آزاد قشم ۴ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۹۷ متر مربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال آزاد سازی شده است.

وی تصریح کرد: رفع تصرفات از اراضی ملی در حوزه منابع طبیعی از تیرماه سال ۱۴۰۰ الی ۲۴ خرداد ۳ میلیون و ۷۲۱ هزار ۴۰۱ متر مربع است که ارزش تقریبی آن در حدود ۹۸ میلیارد ریال است.

وی ادامه‌ داد: همچنین بیش از ۳ میلیون متر مربع از سواحل به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در تاریخ مذکور مورد آزاد سازی واقع شده‌است.

قهرمانی گفت: ۳۵۰ هزار متر مربع از اراضی نیز با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت بنیاد مسکن با ارزش تقریبی ۵۵۰ میلیارد ریال از تیر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ماه سال جاری رفع تصرف شده است.

وی افزود: همچنین یک میلیون ۱۵۷ هزار و ۶۳۷ متر مربع از اراضی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با ارزش تقریبی ۲۱ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۲۴۳ میلیون آزاد سازی شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه، آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله مهمترین اولویت‌های دادگستری استان هرمزگان در راستای اجرای بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی و ناظر بر احیای حقوق عامه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی، واکنش قاطع دستگاه قضایی و مجازات متخلفان را به همراه خواهد داشت.

قهرمانی با هشدار به متصرفان غیرمجاز، خاطر نشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.