حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
شناسه : 29495

سید مهدی قویدل در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشریح برنامه های سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه، بسیج حقوقدانان بهترین مجموعه مردمی و انقلابی است که می توان از ظرفیت های این حوزه در زمینه های […]

پ
پ

سید مهدی قویدل در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشریح برنامه های سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه، بسیج حقوقدانان بهترین مجموعه مردمی و انقلابی است که می توان از ظرفیت های این حوزه در زمینه های مختلف از جمله طرح حضور قضات و مصلحین در مساجد و طرح هر مسجد یک حقوقدان و سایر طرح ها استفاده کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج حقوقدانان می تواند با معرفی و استفاده از نیروهای در تراز انقلاب اسلامی، کارآمد، توانمند، خلاق، انقلابی، ساده زیست، آرمان گرا و جهادی یاری گر قوه قضاییه بویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان باشد.

قویدل عنوان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان آماده است تا ضمن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بسیج حقوقدانان در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول و تعالی قضایی وهمچنین ارائه خدمات مناسب تاثیر گذار به مردم اقدامات مناسبی را برنامه ریزی کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: باید از ظرفیت های بسیج حقوقدانان برای پیشبرد اهداف و ماموریت های قوه قضاییه در سند تحول و تعالی قوه قضاییه و تعامل و هماهنگی استفاده کرد.

مسعود رفیعی در ادامه افزود: نظر به اینکه مقام معظم رهبری موضوع پیشگیری از وقوع جرم را مهم و ضروری دانسته اند، بسیج حقوقدانان نیز تلاش می کند در کنار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم نقش مهمی داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.