حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
شناسه : 28546

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد:بیش از ۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در نقاط مختلف جزیره قشم رفع تصرف شد که ارزش تقریبی اراضی اعاده شده ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است. وی افزود: رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد:بیش از ۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در نقاط مختلف جزیره قشم رفع تصرف شد که ارزش تقریبی اراضی اعاده شده ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجرائیات منطقه آزاد با همکاری مأموران نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده در ابتدای سال ۱۴۰۱ توسط رئیس عدلیه به ویژه در خصوص لزوم صیانت از اراضی ملی، دولتی و عمومی و برخورد بدون اغماض با سودجویان و سوداگران،گفت: دادگستری کل استان هرمزگان در راستای عمل به دستورات و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این عرصه پای به میدان عمل گذاشته و برخورد بدون اغماض با دست‌اندازان به اراضی ملی، دولتی و عمومی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه یکی از گلوگاه‌های فساد، تصرف اراضی ملی و دولتی است، اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه هیچگونه چشم پوشی برای برخورد با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی صورت نخواهد گرفت و دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز با همکاری سایر نهاد‌ها در راستای آزادسازی تصرفات غیرمجاز از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.