حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
شناسه : 28493

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ششمین جلسه نقد آراء که در دادگستری مازندران و به همت معاونت منابع انسانی و فرهنگی برگزار شد، اظهارکرد: همانگونه که رئیس قوه قضاییه در زمینۀ ضرورت اتقان آراء قضایی و توجه آن به‌ عنوان یکی از عوامل تحول و تعالی قوه ‌قضاییه تاکید دارند؛ ما نیز باید شاخص‌های رأی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ششمین جلسه نقد آراء که در دادگستری مازندران و به همت معاونت منابع انسانی و فرهنگی برگزار شد، اظهارکرد: همانگونه که رئیس قوه قضاییه در زمینۀ ضرورت اتقان آراء قضایی و توجه آن به‌ عنوان یکی از عوامل تحول و تعالی قوه ‌قضاییه تاکید دارند؛ ما نیز باید شاخص‌های رأی متقن را مدنظر قرار دهیم تا زمینه‌ساز احقاق حق در رسیدگی‌ها و جلب رضایت مردم باشیم.

وی افزود: این نشست ها، با هدف ایجاد رویه‌های واحد قضایی و اتقان آراء برگزار می شود که می‌تواند زمینه‌ساز تبادل آرا و افکار، نزدیکی رویه های قضایی و موجب ارتقاء کیفیت و اتقان بیشتر آرای محاکم شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین به چند ویژگی مهم آراء متقن ازجمله «مستند ،مستدل و موجه» بودن اشاره کرد و اضافه کرد: رأی دادگاه باید مستدل، موجه و مستند به مواد قانون و اصولی باشد و افزایش پرونده نباید مانعی در کیفیت آراء صادره شود بلکه با صدور رای خوب، مستند و مستدل، زمینه حفظ حقوق مردم فراهم شود.

این جلسه با حضور معاون منابع انسانی دادگستری کل استان مازندران وحضور و استقبال خوب قضات دادگستری استان برگزار و یک رای با موضوع «مسئولیت سازمان محیط زیست نسبت به خسارات وارده ناشی از حمله حیوانات وحشی» بررسی و به نقد گذاشته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.