حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
شناسه : 28487

دستگاه قضایی به رغم اینکه در حوزه صنعت و تولید وظیفه مستقیم ندارد، اما در راستای تحقق شعارسال، سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و احیای حقوق عامه در این حوزه ورود جدی داشته است و تاکنون با اقدامات به هنگام قوه قضاییه بخش قابل‌توجهی از موانع تولید برداشته شده و از مسائل و مشکلات تعداد بسیاری […]

پ
پ

دستگاه قضایی به رغم اینکه در حوزه صنعت و تولید وظیفه مستقیم ندارد، اما در راستای تحقق شعارسال، سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و احیای حقوق عامه در این حوزه ورود جدی داشته است و تاکنون با اقدامات به هنگام قوه قضاییه بخش قابل‌توجهی از موانع تولید برداشته شده و از مسائل و مشکلات تعداد بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران گره‌گشایی شده است.

جلوگیری از غیر فعال شدن چرخه تولید کارخانه های «گروه صنعتی وطن زرین بوشهر» یکی از این اقدامات اخیر قوه قضاییه در راستای کمک به تولید ملی و احیا واحدهای تولیدی است که  به همین بهانه با مدیریت این گروه تولیدی به گفت‌وگو نشسته است.

محمد وطن دوست مدیرعامل گروه صنعتی وطن زرین با تقدیر ازحمایت دستگاه قضا به جهت ورود به مسائل ومشکلات حوزه تولید، اظهار کرد: با ورود دستگاه قضا و پیگیری جدی دادگستری استان بوشهر مشکلاتی که سالیان متمادی تولید کارخانه های گروه صنعتی وطن زرین را تهدید می کرد و این شرکت را درآستانه تعطیلی قرارداده بود برطرف شد.

وی تشریح کرد: گروه صنعتی وطن زرین، در زمینه تسهیلات بانکی مشکلاتی داشت و با بانک به توافق نمی رسید، در نتیجه بانک در حال انجام اقداماتی بود که موجب تعطیلی این گروه تولیدی می‌شد اما با ورود دستگاه قضا و همت دادگستری استان بوشهر در اردیبهشت ماه سال‌جاری این مشکل حل و فصل و از تعطیلی این گروه صنعتی و ۲ هزار نیروی کار شاغل آن جلوگیری شد.

مدیر عامل گروه صنعتی وطن زرین بوشهر، بیان کرد: گروه صنعتی وطن زرین شامل «شرکت های تولیدی محصولات بهداشتی پنبه ریز، صنایع غذایی و آبزیان و محصولات پلیمرو پلاستیک» است که محصولات خود را با اشتغال‌زایی برای ۲ هزار نفر نیرو تولید می کند.

وطن دوست افزود: همکاری و فعالیت ۹۰۰ نفر از این نیروها در بوشهر به صورت مستقیم و سایر نیروها به صورت غیر مستقیم و از سراسر کشور با این گروه صنعتی صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: در واحدهای تولیدی گروه صنعتی وطن زرین محصولات متنوعی در زمینه های مختلف از جمله « صنایع بهداشتی (گوش‌ پاک‌کن، مسواک، چسب زخم، محصولات کودک، دستمال کاغذی مرطوب)، صنایع غذایی و آبزیان (میگو و ماهی و خوراک میگو)، صنایع پلیمر و پلاستیک (نخ، قطعات پلاستیک مانند دسته مسواک و ..) و صنایع آرایشی و بهداشتی متنوع» تولید می شود.مدیر عامل گروه صنعتی وطن زرین بوشهر با تاکید بر کارگشا بودن ورود قوه قضاییه به حوزه تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان ابراز کرد: با احیا واحدهای تولیدی مختلف «گروه صنعتی وطن زرین» علاوه بر کمک به صنعت استان بوشهر به اشتغالزایی در این استان نیز کمک شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.