حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شناسه : 28458

علی جمادی اظهار کرد : با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، مددکاران زندان مرکزی بوشهر، قضات، معتمدین و بخشش اولیای دم ۲ زندانی محکوم از قصاص رهایی یافتند. وی با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود : اگر فرهنگ گذشت، صبوری و صلح و سازش در کشور نهادینه شود از وقوع بسیاری […]

پ
پ

علی جمادی اظهار کرد : با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، مددکاران زندان مرکزی بوشهر، قضات، معتمدین و بخشش اولیای دم ۲ زندانی محکوم از قصاص رهایی یافتند.

وی با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود : اگر فرهنگ گذشت، صبوری و صلح و سازش در کشور نهادینه شود از وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌ها ی اجتماعی جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، همچنین اضافه کرد: جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه تلاش می شود و به همین منظور در راستای کاهش پرونده‌های قضایی، کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی جمعیت کیفری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود استفاده می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.