حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
شناسه : 28446

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در سال جاری و در راستای پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» تعداد ۴ فقره پرونده قصاص با همت و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکومان به قصاص از مجازات شد. وی افزود: از ابتدای سال تاکنون […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در سال جاری و در راستای پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» تعداد ۴ فقره پرونده قصاص با همت و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکومان به قصاص از مجازات شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان استان کرمان  موفق شده اند  با صلح و سازش فی مابین طرفین دعاوی ، اختلاف را برطرف کرده و در این رابطه 91 زندانی از زندان‌های این استان رهایی یافتند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت شوراهای حل اختلاف در جهت افزایش نیافتن تعداد زندانیان در جامعه بیان کرد : شوراهای حل اختلاف ویژه زندان موفق شدند در  سال جاری از ۵۸۷ فقره پرونده وارده به شعبه ویژه زندان تعداد ۴۷۰ فقره پرونده رامنتهی به سازش کنند.

وی تصریح کرد: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل و فصل پرونده های مدد جویان ایفا می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.