حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
شناسه : 28435

 حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان با بیان اینکه شهید همدانی حقیقتاً لایق و شایسته شهادت بود با اشاره به خدمات ارزشمند وی به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: حیف است که برخی از انسان‌ها جز شهادت از دنیا بروند، وی در طول عمر با برکت خویش، خود را وقف اسلام و انقلاب کرد […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان با بیان اینکه شهید همدانی حقیقتاً لایق و شایسته شهادت بود با اشاره به خدمات ارزشمند وی به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: حیف است که برخی از انسان‌ها جز شهادت از دنیا بروند، وی در طول عمر با برکت خویش، خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و چه در دوران دفاع مقدس و  چه در صحنه‌های داخلی در مقابل فتنه انگیزی ایادی دشمن و چه در سوریه باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، باعث حیرت همگان شد؛ چرا که صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را تحویل آن‌ها خواهم داد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: با وجود اینکه عراق از این عملیات با خبر بود، رزمندگان غیور اسلام و شهید همدانی که آن زمان فرماندهی قسمتی از عملیات را بر عهده داشت چنان بر دشمن یورش بردند که علی رغم انتظار و ارزیابی‌های صدام از نیروها و تجهیزاتش، آزاد سازی خرمشهر  برق آسا تحقق یافت.

وی با انتقاد از کسانی که می‌گفتند مسئله سوریه و عراق چه ارتباطی با ما دارد، گفت: هدف اول و اصلی استکبار و ایجاد  داعش و فتنه مذهبی ضربه زدن  به نظام جمهوری اسلامی ایران بود .

وی افزود: آخرین رسالت شهید همدانی در سوریه و محور مقاومت ایجاد وحدت شیعه و سنی بود که این کار را به نحو احسن انجام داد و باعث تقویت محور مقاومت شد و در نهایت حبیب سپاه پس از عمری مجاهدت در راه دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در خون پاک خود غلطید .

گفتنی است؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان این مراسم از خانواده شهید همدانی تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.