حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شناسه : 28461

جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ساکن منطقه ۲۱ تهران در شهرک سینمایی غزالی مصادف با سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.مسئولان قضایی و انتظامی کشور، خَیران، هنرمندان، پیشکسوتان ورزش کشور و شهردار منطقه ۲۱ در این مراسم حضور داشتند. یک هزار و ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد مدیرعامل […]

پ
پ

جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ساکن منطقه ۲۱ تهران در شهرک سینمایی غزالی مصادف با سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.مسئولان قضایی و انتظامی کشور، خَیران، هنرمندان، پیشکسوتان ورزش کشور و شهردار منطقه ۲۱ در این مراسم حضور داشتند.

یک هزار و ۹۴ زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، با یادی از حماسه سازان دفاع مقدس، گفت: سالانه تعداد قابل توجهی از افراد با اتهام جرایم غیر عمد به زندان می روند.

منوچهر رحمانی افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.

رحمانی افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران ارائه تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت خیران را از ابزارهای مهم در بازگشت به زندگی زندانیان جرایم غیر عمد برشمرد.

رحمانی از آزادی ۱۱هزار و۸۲۷ هزار زندانی جرایم غیر عمد تهران در ستاد دیه استان تهران تا سال ۱۴٠٠ خبر داد.

مدیرعامل ستاد دیه استان تهران با اشاره به تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان تهران، تأکید کرد: یک هزار و ۹۴زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد که ۵۴ نفر این افراد خانم هستند، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین این زندانیان به زندگی بازگردند.

بنیانگذار سنت گلریزان، حمزه سیدالشهدا(ع) است

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب‌ یزدی در این مراسم، بیان کرد: حضرت حمزه سیدالشهدا، پهلوان بود.

وی افزود: حمزه سیدالشهدا با شنیدن خبر شهادت از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص)، سجده شکر بجا آورد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه لذتی شیرین تر از آزاد کردن زندانی سراغ ندارم، تصریح کرد: با گفتن یا حسین(ع) دست زندانیان را بگیریم و یک ثواب ماندگار در درگاه خداوند متعال است..

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب‌ یزدی با تأکید براینکه بنیانگذار سنت گلریزان، حمزه سیدالشهدا(ع) است، اضافه کرد: روز عاشورا پاکباخته ها و مشتی ها از اسلام و مولای خود امام حسین(ع) دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یزدی با بیان اینکه قلب امام زمان(عج)با رهایی زندانیان از حبس خشنود می شود، تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه قیمت ندارد.

رئیس دستگاه قضا، تحولی جانانه در قوه قضاییه ایجاد کرد

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: رئیس دستگاه قضا، تحولی جانانه در قوه قضاییه ایجاد کرد و به شدت به سمت مردمی شدن در حرکت است.گفتنی است، در پایان این جشن گلریزان، حاضران مبالغی را به عنوان کمک در داخل پرچمی مزین به نام نامی قمر منیر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) قرار دادند و در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقد و‌۵۰۰ میلیون تومان به صورت تعهد پرداخت از سوی خیرین جمع آوری شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.