حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
شناسه : 28464

محمد رضا عودی سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار بیان کرد : مأموران پایگاه دریایی امام علی( ع ) سپاه پاسدارن شهرستان چابهار با عنایت به گزارش دریافتی مبنی بر قاچاق روغن خوراکی از راه دریا ، با قید فوریت به محل مورد نظر اعزام که در همین راستا یک فروند قایق چوبی حامل ۲ […]

پ
پ

محمد رضا عودی سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار بیان کرد : مأموران پایگاه دریایی امام علی( ع ) سپاه پاسدارن شهرستان چابهار با عنایت به گزارش دریافتی مبنی بر قاچاق روغن خوراکی از راه دریا ، با قید فوریت به محل مورد نظر اعزام که در همین راستا یک فروند قایق چوبی حامل ۲ هزار و ۷۸۰ لیتر روغن خوراکی بدون مجوز قانونی و آماده به قاچاق را کشف کردند .

محمد رضا عودی گفت : در ادامه ناخدای متخلف قایق بازداشت و به همراه پروند تشکیل شده جهت سیر مراحل قضایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد .

وی تصریح کرد :رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به اقرار متهم و نحوه ی کشف و همچنین عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی به شعبه اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و ازهمین حیث متخلف را علاوه بر ضبط روغن های کشف شده به میزان ۶۰۱ میلیون و ۸۲۴ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.