حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
شناسه : 28455

مهدی آقایی بیان کرد: این برنامه در راستای دستور دادستان تهران مبنی بر کمک به دولت در تنظیم بازار و اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت برخی اقلام برگزار شد. وی افزود: به همراه گشت مشترک تعزیرات، بازرسی اتاق اصناف، کارشناسان سازمان حمایت از مصرف کننده، بازرسان اداره صمت استان، دامپزشکی و بهداشت […]

پ
پ

مهدی آقایی بیان کرد: این برنامه در راستای دستور دادستان تهران مبنی بر کمک به دولت در تنظیم بازار و اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت برخی اقلام برگزار شد.

وی افزود: به همراه گشت مشترک تعزیرات، بازرسی اتاق اصناف، کارشناسان سازمان حمایت از مصرف کننده، بازرسان اداره صمت استان، دامپزشکی و بهداشت منطقه و پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایگاه سوم به صورت سرزده از چند فروشگاه زنجیره‌ای و انبار آن‌ها و همچنین خرده فروشی و مراکز توزیع مرغ، در منطقه ۷ بازدید به عمل آمد.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه پس از برگزاری جلسه توجیهی و تعیین نقاط هدف، اکیپ بازرسی در قالب چهار تیم، همزمان در محل‌های مورد نظر حاضر شدند، اظهار کرد: در این بازرسی برای دو فروشگاه پرونده تخلف تنظیم شد و جهت رسیدگی در اختیار شعبه مرکزی گشت تعزیرات قرار گرفت.

وی افزود: در مورد یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ که برنج GTC هندی طرح حکمت را به جای ۱۸۵ هزارتومان در هر ده کیلو به قیمت ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌کرد؛ اصلاح قیمت در محل انجام و مقرر شد طی تماس تلفنی با مشتریان، مازاد قیمت به آن‌ها مسترد و لیست نهایی تحویل دادسرا شود که در نهایت در این خصوص پرونده تخلف تنظیم شد.

آقایی درباره تخلفات مشاهده شده در بحث عرضه مرغ در بازار، گفت: به کارگیری اتباع بیگانه در مرکز توزیع مرغ توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی گزارش و اعلام جرم انجام شد و در رابطه با قطعه بندی و بسته بندی نامناسب و غیر بهداشتی مرغ مراتب صورتجلسه و علیه متخلفان اعلام تخلف شد.

به گفته سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران، در مراکز بازدید شده کالاهای اساسی مانند شکر و روغن به وفور در دسترس بود و انواع روغن خوراکی و ماکارونی به قیمت جدید موجود و شکر به قیمت قبل در حال عرضه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.