حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
شناسه : 28385

محمد جعفر عبدالهی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان سمنان پیشرو در کسب رضایت از اولیای دم است، گفت: در راستای اجرای پویش به حرمت علی می بخشم، در یک پرونده متهمی از اتباع افغانستان پس از تلاش های بعمل آمده و با اعلام گذشت اولیای دم در حوزه قضایی گرمسار پس از ۲۲ ماه […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان سمنان پیشرو در کسب رضایت از اولیای دم است، گفت: در راستای اجرای پویش به حرمت علی می بخشم، در یک پرونده متهمی از اتباع افغانستان پس از تلاش های بعمل آمده و با اعلام گذشت اولیای دم در حوزه قضایی گرمسار پس از ۲۲ ماه حبس، از قصاص نفس رهایی یافت.

وی تصریح کرد : با اعلام رضایت اولیای دم در این پرونده ، تعداد زندانیانی که در استان سمنان در ۱۴ ماه گذشته از مجازات قصاص نفس رهایی یافتند در مجموع به ۱۰ نفر رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه کسب رضایت در پرونده های منتهی به قصاص نفس از اولویت های دستگاه قضایی استان است، بیان کرد: در این پرونده رضایت خانواده اولیای دم در آستانه اجرای حکم قصاص اخذ شد.

عبدالهی بیان کرد: با تأسی از آیات قرآن کریم و در اجرای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر افزایش ایجاد صلح و سازش، دستگاه قضایی استان کسب رضایت در این پرونده را که اصحاب دعوی آن از اتباع افغانستان بودند را مشروط به ملیتی خاص ندانست و تلاش در جهت اخذ رضایت از اولیای دم در تمامی پرونده های قصاص را وظیفه می داند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.