حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
شناسه : 28298

رئیس دستگاه قضا هفته گذشته در جریان نشست مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه با مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هوشمندسازی هرچه بیشتر عدلیه برای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به عدالت را مطرح کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این نشست به مواردی چون پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع […]

پ
پ

رئیس دستگاه قضا هفته گذشته در جریان نشست مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه با مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هوشمندسازی هرچه بیشتر عدلیه برای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به عدالت را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این نشست به مواردی چون پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی با بهره‌گیری از ابزارهای هوشمند و فناورانه، پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه و بستر رودخانه‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و هوشمند و نرم‌افزارها اشاره و تاکید کردند.

در همین راستا نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی شرکت های دانش بنیان با محوریت پایش تغییر کاربری اراضی و مقابله با زمین خواری امروز صبح با حضور محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ،حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد.

محمد کاظمی فرد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از شرکت های دانش بنیانی که در حوزه تغییر کاربری و تجاوز به حریم و مستحدثات قانونی خدمات ارائه می کنند حمایت می کنیم، تاکید کرد: با استفاده از ابزارهای هوشمند و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می توان از تغییر کاربری های غیرمجاز جلوگیری کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه الکترونیکی کردن فرایندها هوشمند سازی قوه قضاییه را سرعت می دهد، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های فناورانه و ابزارهای هوشمند سبب شفافیت می شود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه عنوان‌کرد: باید با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نرم افزارها از تغییر کاربری اراضی،ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه ها جلوگیری کرد.

کاظمی‌فرد همچنین تاکیدکرد: جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز از خسارت به بیت المال جلوگیری می کند و آسیب های محیط زیستی را کاهش می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.