حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
شناسه : 27347

 حجت الاسلام و المسلمین اسد‌الله جعفری در جمع اعضای هیات مدیره خیریه امام موسی کاظم (ع) و فعالان آزادی زندانیان، بیان کرد: خیرین مظهر مهرورزی و احسان هستند و وجودشان برای مردم و نیازمندان دارای فایده است و بخشندگی و احسان تجلی صفات خداست و هر جا احساس نیاز و کمک شود، انسان‌های نیک اندیش […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین اسد‌الله جعفری در جمع اعضای هیات مدیره خیریه امام موسی کاظم (ع) و فعالان آزادی زندانیان، بیان کرد: خیرین مظهر مهرورزی و احسان هستند و وجودشان برای مردم و نیازمندان دارای فایده است و بخشندگی و احسان تجلی صفات خداست و هر جا احساس نیاز و کمک شود، انسان‌های نیک اندیش در وسط میدان خدمت به مردم حضور پررنگ دارند.
وی افزود: در سال گذشته کمک‌های خیران در حوزه زندان در بخش آزادی و کمک به معیشت خانواده زندانیان و توسعه فضای فیزیکی زندان قابل توجه بوده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان نیز با کانون توجه قرار دادن برنامه‌ها و اهداف و سیاست‌گذاری‌ها به مسائل زندان و زندانیان سعی در کاهش جمعیت کیفری زندان دارد، تصریح کرد: اولویت اصلی برنامه‌های دادگستری هدف قرار دادن بستر‌ها و زمینه‌های تولید جرم بوده تا با اقداماتی در این زمینه و نیز کار مؤثر در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و افزایش سطح آگاهی‌های عمومی سعی شود در زمینه کاهش ورودی و جمعیت کیفری زندان‌ها تلاش مؤثر صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین از اعلام آمادگی کامل دادگستری و زندان اصفهان در همکاری با انجمن‌های خیرین زندان خبر داد و تصریح کرد: عمده کمک در آزادی، مربوط به زندانیان جرایم غیر عمد است و باید با توجه به اینکه در برخی از جرایم عمد خانواده‌های مددجویان این گونه جرایم نیز آسیب‌پذیر و نیازمند هستند با احصا و دسته بندی این گونه جرایم، با در نظر گرفتن مسائل مرتبط با حفظ نظم و امنیت جامعه، جرایم عمدی غیرمهم که فاقد جنبه عمومی جرم هستند نیز در دستور کار قرار گیرند.
رئیس دادگستری استان اصفهان به مسئله اشتغال و حرفه آموزی زندانیان اشاره و تأکید کرد: یکی از زمینه‌های کاهش جرایم و جلوگیری از ورود مجدد زندانیان به زندان توسعه و توجه به امر اشتغال است، از این رو با به‌کارگیری زندانیان جهت انجام امور خدمات عمومی شهر سعی شده است این موضوع در سطح جامعه فرهنگ سازی شود که این امر با کمک خیران و عموم مردم می‌تواند توسعه و گسترش یابد و زندان نیز نسبت به شناسایی و معرفی مددجویان واجد شرایط اشتغال اقدام لازم را به عمل خواهد آورد.
شایان ذکر است در ادامه هر یک از حاضران و خیران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد این جلسه به صورت فصلی و منظم برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.