حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
شناسه : 25862

با هماهنگی‌های انجام شده از سوی «حسن خانجانی موقر» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، “طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش” با تدابیر جانشین فرماندهی کل انتظامی و نظارت میدانی سردار فرماندهی انتظامی استان در همدان انجام شد. دادستان همدان درباره جزئیات این طرح بیان کرد: در این طرح ۷۲ ساعته که با […]

پ
پ

با هماهنگی‌های انجام شده از سوی «حسن خانجانی موقر» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، “طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش” با تدابیر جانشین فرماندهی کل انتظامی و نظارت میدانی سردار فرماندهی انتظامی استان در همدان انجام شد.

دادستان همدان درباره جزئیات این طرح بیان کرد: در این طرح ۷۲ ساعته که با همکاری تنگاتنگ دادستان‌های شهرستان‌ها و هدایت عملیاتی معاون عملیات ناجای استان انجام گرفت؛ در نهایت با دستگیری ۷۶ نفر از اراذل؛ ۲۰ قبضه سلاح گرم شامل سه قبضه سلاح کمری و ۱۷ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

خانجانی موقر با اعلام اینکه در این اجرای طرح مقابله با اراذل؛ ۱۴۰ قبضه انواع سلاح سرد شامل قمه و شمشیر و ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل شیشه، هرویین و تریاک، هم کشف و ضبط شد، عنوان کرد: در این راستا ۴۳۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین قاتل و هم دستان حادثه اخیر شهرستان نهاوند شناسایی و دستگیر شدند، از کشف یک انبار سیب زمینی احتکار شده، در حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.