حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
شناسه : 24271

یدالله موحد در جریان بازدید از زندان کهنوج که با حضور مدیرکل زندان‌های استان و قضات شهرستان کهنوج برگزار شد،با مرخصی پایان محکومیت ۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت کرد. وی همچنین در گفت‌وگوی جهره به جهره با ۵۰ نفر از مددجویان به درخواست‌های آنان رسیدگی‌کرد. رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه بر […]

پ
پ

یدالله موحد در جریان بازدید از زندان کهنوج که با حضور مدیرکل زندان‌های استان و قضات شهرستان کهنوج برگزار شد،با مرخصی پایان محکومیت ۵۳ نفر از زندانیان واجد شرایط موافقت کرد.

وی همچنین در گفت‌وگوی جهره به جهره با ۵۰ نفر از مددجویان به درخواست‌های آنان رسیدگی‌کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه بر ضرورت حرفه آموزی زندانیان جهت اشتغال آن‌ها تاکید کرد و گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی در بین مددجویان زندان‌ها در کاهش بازگشت مجدد آن‌ها به زندان تاثیر به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه معمولا زندانیان رای باز شهرستان فاقد شغل هستند، ادامه داد: باید ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهت اشتغال زندانیان استفاده شود.

موحد همچنین بر ضرورت استفاده از پابند الکترونیک نیز تاکید کرد.

گفتنی است همچنین در محل زندان جلسه‌ای با حضور قضات رسیدگی کننده به پرونده‌های کیفری با دستورکار کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ساز وکار‌های قانونی جایگزین حبس برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.