حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
شناسه : 24202

رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونان وی، مدیر کل زندان‌ها استان و ۴۶ نفر از قضات غرب استان از زندان تنکابن بازدید کردند و در جریان این بازدید ۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند. حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه بازدید از زندان تنکابن، اظهار کرد: همه هدف و تلاش ما […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاونان وی، مدیر کل زندان‌ها استان و ۴۶ نفر از قضات غرب استان از زندان تنکابن بازدید کردند و در جریان این بازدید ۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه بازدید از زندان تنکابن، اظهار کرد: همه هدف و تلاش ما کاهش جمعیت کیفری و استفاده ازمجارات‌های جایگزین حبس است و یکی از برنامه‌های دادگستری استان بازدید مستمر ازندان‌های سراسر استان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات مددجویان است.

رییس کل دادگستری استان مازندران برحضور مستمر همکاران قضایی استان مازندران، نظارت و بررسی وضعیت زندانیان تاکید کرد و گفت: دربازدید‌های هدفمند و مستمر از زندان‌ها، روحیه زندانیان تقویت و مشکلات آنان بررسی و رسیدگی همچنین زمینه دسترسی زندانیان به مقامات و مسئولین قضایی که ازحقوق مددجویان است فراهم می‌شود.

گفتنی است، در جریان این بازدید علاوه بر بررسی آخرین وضعیت قضایی تمامی زندانیان، زمینه بهره مندی ۱۳۵ نفر از زندانیان از مرخصی فراهم شد.

همچنین برای بیش از ۲۰۰ نفر کمک مومنانه مهیا و برای ۱۰۰ نفر ازخانواده‌های زندانیان لوازم التحریر تهیه شد. همچنین با کمک خیرین برای یک زندانی منزل مسکونی ساخته و برای دختر یکی ازندانیان جهیزه تهیه و تحویل خانواده آنان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.