حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
شناسه : 24181

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) درباره دلیل تاخیر در انتشار آگهی آزمون وکالت 1400 توضیحاتی ارائه کرد. در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه، باز هم در اقدامی سوال‌برانگیز، از انتشار آگهی آزمون، ‌که قرار بود حداکثر تا روز دوشنبۀ هفتۀ جاری توسط سازمان سنجش منتشر شود، ممانعت شده است. نهاد وکالت باوجود اینکه […]

پ
پ

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) درباره دلیل تاخیر در انتشار آگهی آزمون وکالت 1400 توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه، باز هم در اقدامی سوال‌برانگیز، از انتشار آگهی آزمون، ‌که قرار بود حداکثر تا روز دوشنبۀ هفتۀ جاری توسط سازمان سنجش منتشر شود، ممانعت شده است. نهاد وکالت باوجود اینکه هیچ نقشی در این مانع‌تراشی‌ها ندارد، ضمن عرض پوزش به محضر داوطلبان گرامی، به استحضار این عزیزان می‌رساند که به تلاش‌ها برای برگزاری آزمون در تاریخ 20 اسفندماه و هم‌زمان حفظ استقلال کانون وکلای دادگستری ادامه خواهد داد.

برگزاری آزمون کارآموزی وکالت به‌موجب قانون، تکلیف نهاد وکالت است و در این مسیر ضمن به‌رسمیت‌شناختن نظارت مراجع قانونی در چهارچوب قوانین، به هیچ عنوان زیر بار دخالت‌های فراقانونی و غیرقانونی نخواهد رفت. نهاد وکالت بی‌تردید از اضطراب، نگرانی و رنج تحمیل‌شده به داوطلبان گرامی و خانواده‌های آنان به دلیل تأخیر مکرر در انتشار آگهی آزمون آگاه است و به سهم خود از ایجاد چنین شرایطی که کاملا ریشه بیرونی دارد، ابراز تأسف می‌کند.

داوطلبان گرامی آزمون وکالت، حتماً تأیید می‌نمایند که برگزاری این آزمون درصورتی‌که با خدشه به استقلال نهاد وکالت و آیندۀ این عزیزان همراه باشد، نه‌تنها اقدامی غیرقانونی است بلکه گامی برخلاف حقوق مصرح ملّت در قانون اساسی به شمار می‌رود که سرزنش مردم ازجمله فرزندان عزیز ما، خانوادۀ شریف وکالت و نسل‌های آینده را به دنبال خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.