حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
شناسه : 24038

خالکوبی و تتو کردن جرم نیست؟ ✅اگر چه در فرهنگ و عرف غالب مردم ایران ، خالکوبی امری متداول نمی باشد، اما بواسطه آنکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین نشده است فلذا جرم نیست.مگر آنکه شخصی تصاویر مستهجن یا عجیبی را مثلا در صورتش خالکوبی کند! در اینصورت میتوان این عمل را به دلیل […]

پ
پ

خالکوبی و تتو کردن جرم نیست؟

✅اگر چه در فرهنگ و عرف غالب مردم ایران ، خالکوبی امری متداول نمی باشد، اما بواسطه آنکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین نشده است فلذا جرم نیست.مگر آنکه شخصی تصاویر مستهجن یا عجیبی را مثلا در صورتش خالکوبی کند! در اینصورت میتوان این عمل را به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی ، تحت عناوین مجرمانه دیگر قابل مجازات دانست.

?همچنین ، ممکن است هنگام استخدام در ادارات دولتی و یا تحصیل در مدارس و دانشگاه ها مشکلاتی را ایجاد کند .به ویژه اگر تصویر مربوطه در قسمتهای نمایان بدن انسان حک شده باشد.

?وزارت بهداشت برای کسانی که اقدام به خالکوبی و تتو و پیرسینگ میکنند ، محدودیت های خاصی وضع کرده و انجام آن در آرایشگاهها و دیگر اماکن در صورتی که زیر نظر پزشک باشد بلامانع است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.