حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
شناسه : 23842

مجتبی قهرمانی از کشف ۴۲ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در نتیجه اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در بندرعباس خبر داد و گفت: در اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی‌های […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از کشف ۴۲ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در نتیجه اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در بندرعباس خبر داد و گفت: در اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های ساحلی بندرعباس را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۴۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری و معدوم کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی سوخت‌های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بنابر گزارش ضابطان، عوامل نگهداری این محموله قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، اظهار کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.