حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شناسه : 23759

ایمان شهسواری با اعلام اینکه بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در رفسنجان تا کنون رفع تصرف شده است، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ اداره راه و شهرسازی شهرستان ۹۶ هزار ۷۳۹ متر مربع رفع تصرف فوری داشته است که احکام ۶۰ هزار و ۳۹۰ متر مربع از این اراضی قطعی شده […]

پ
پ

ایمان شهسواری با اعلام اینکه بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در رفسنجان تا کنون رفع تصرف شده است، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ اداره راه و شهرسازی شهرستان ۹۶ هزار ۷۳۹ متر مربع رفع تصرف فوری داشته است که احکام ۶۰ هزار و ۳۹۰ متر مربع از این اراضی قطعی شده است و خلع ید، قلع و قمع و رفع تصرف انجام شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: در سال جاری نیز ۵۲ هزار و ۸۵ مترمربع از اراضی ملی و دولتی توسط اداره راه شهرسازی رفسنجان رفع تصرف شده است که احکام ۲ هزار و ۹۸ مترمربع از این اراضی قطعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان بیان کرد: در سال گذشته ۱۹۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع اراضی ملی نیز توسط اداره منابع طبیعی شهرستان رفع تصرق شده است.

وی اظهار کرد: دادستانی شهرستان با هرگونه دست‌اندازی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

شهسواری گفت: وفاق و هماهنگی دستگاه‌های متولی در حفظ اراضی ملی و دولتی و منابع طبیعی بهترین راهبرد در مقابله با پدیده زمین خواری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.