حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
شناسه : 22249

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت استان فارس اظهار کرد: با التفات به جایگاه کاداستر به عنوان طرح جامع مدیریت اراضی و املاک و نقش بازدارندگی آن در تجاوز به اراضی ملی، دولتی و مالکیت اشخاص حقیقی بر املاک و اراضی، توجه ویژه به این مبحث پیش برنده سیاست‌های کلی نظام قضایی حاکم بر برنامه ششم […]

پ
پ

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت استان فارس اظهار کرد: با التفات به جایگاه کاداستر به عنوان طرح جامع مدیریت اراضی و املاک و نقش بازدارندگی آن در تجاوز به اراضی ملی، دولتی و مالکیت اشخاص حقیقی بر املاک و اراضی، توجه ویژه به این مبحث پیش برنده سیاست‌های کلی نظام قضایی حاکم بر برنامه ششم توسعه و اجرایی نمودن هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های سند تحول قضایی خواهد بود.

مدیرکل ثبت استان فارس با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کارشناسان اداره امور املاک و کاداستر این اداره کل در مسیر مستند سازی و تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی طی سال گذشته و مدت سپری شده از سال جاری همراهی و تعامل ادارات منابع طبیعی استان در نیل به این هدف را حائز اهمیت عنوان داشت.

وی تصریح نمود: تثبیت بالغ بر ۸ میلیون و ۳۴ هزار و ۸۶۵ هکتار از اراضی ملی فارس از ابتدا تا کنون که میزان ۱ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۶۷۲ هکتار آن مربوط به مدت سپری شده از سال جاری است حاکی از جدیت ادارات ثبت اسناد و املاک استان در این راستا و توجه بیش از پیش به نقش ارزشمند کاداستر در پیشبرد طرح تحول قضایی می‌باشد و بر سرعت بخشی به استمرار آن تا تثبیت تمامی اراضی ملی و منابع طبیعی استان تأکید نمود.

هاشمی بیان داشت: از میزان تثبیت گردیده فوق الذکر تا کنون صدور اسناد مالکیت بالغ بر ۵ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۶۴۱ هکتار صورت پذیرفته که مستند سازی و صدور اسناد ۱ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۶۶۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی فارس در مدت سپری شده از سال جاری انجام گردیده است.

هاشمی بیان داشت: در زمینه مستند سازی اراضی کشاورزی نیز از ابتدای سال جاری تا کنون در جلسات متعدد با سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی استان بر تسریع در روند تثبیت و صدور اسناد مالکیت این اراضی جهت زارعین استان تأکید گردیده و ابراز امیدواری نمود با استمرار تلاش‌های بی وقفه کارشناسان کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و همگامی مطلوب ادارات و سازمان‌های مرتبط زمینه اجرای بهینه قانون جامع حد نگار فراهم گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.