حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
شناسه : 22086

علی زارع، رئیس دادگستری اردکان یزد در حاشیه دیدار با کارکنان شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بیان کرد: با تحقق هدف اصلی شورا‌های حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش، کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نیز رقم می‌خورد.وی افزود: محقق شدن مصالحه در پرونده‌ها و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری، تمرکز کارکنان قضایی بر پرونده‌های […]

پ
پ

علی زارع، رئیس دادگستری اردکان یزد در حاشیه دیدار با کارکنان شورا‌های حل اختلاف این شهرستان بیان کرد: با تحقق هدف اصلی شورا‌های حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش، کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نیز رقم می‌خورد.
وی افزود: محقق شدن مصالحه در پرونده‌ها و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری، تمرکز کارکنان قضایی بر پرونده‌های مهم، کوتاه شدن فرایند رسیدگی و نهایتاً صدور آرای متقن را به دنبال خواهد داشت.
زارع تصریح کرد: مهمترین دلیل ارجاع پرونده‌های کیفری به شورا‌های حل اختلاف، تلاش برای صلح و سازش است.
وی، تشویق مردم برای حصول صلح و سازش در پرونده‌ها را مهم دانست و ابراز کرد: ترغیب مردم به گذشت و تلاش در جهت مرتفع کردن اختلافات حقوقی و قضایی در پرونده ها، در به حداقل رساندن تبعات اجتماعی اختلافات بسیار اثرگذار است.
در این دیدار که با حضور مقامات قضایی اردکان صورت گرفت، هرکدام از اعضای حوزه‌های مختلف شورا‌های حل اختلاف این شهرستان گزارشی از عملکرد حوزه خود ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.