حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
شناسه : 20222

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی این استان اظهار کرد: این شورا، ظرفیت خوبی برای حمایت از مدیران و دستگاه‌هاست که می‌تواند دست مدیران را در حل مشکلات آن‌ها بگیرد.رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نهاد‌های نظارتی که وظیفه اصلی آن‌ها نظارت است از مشکلات آگاهی و اشرافیت […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی این استان اظهار کرد: این شورا، ظرفیت خوبی برای حمایت از مدیران و دستگاه‌هاست که می‌تواند دست مدیران را در حل مشکلات آن‌ها بگیرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نهاد‌های نظارتی که وظیفه اصلی آن‌ها نظارت است از مشکلات آگاهی و اشرافیت خوبی به آن‌ها دارند؛ لذا در حل آن‌ها هم می‌توانند اثرگذار باشند.
عتباتی در ادامه به موضوع زندان‌های این استان که دستور اصلی جلسه بود پرداخت و گفت: سیاست ما کاهش ورود به زندان‌ها و افزایش خروج از آن است؛ به این معنی که باید تلاش کنیم هم نرخ بزهکاری را کاهش دهیم و هم کمترین استفاده از مجازات حبس در محاکم را داشته باشیم و از ارفاقات و تاسیسات قانونی برای آزاد سازی زندانیان مستحق، خصوصا آن‌هایی که فاقد سابقه کیفری موثر هستند و از مجرمین خطرناک و شرور نیستند و امکان اصلاح و باز پروری آن‌ها وجود دارد، بهره بگیریم.
در ادامه جلسه محمدی مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی نیز گزارشی از نیازمندی‌ها و احتیاجات زندان‌های این استان ارائه کرد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد که اعضای جلسه پس از تبادل نظر و بررسی دقیق موارد، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کردند.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و سرپرست سازمان بازرسی کل استان آذربایجان غربی هم به بیان مطالبی در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.